Zasady organizacji wydarzeń na Wydziale Prawa UwB
Zgłoszenia wydarzenia należy dokonać u Pani Mileny Sokołowskiej-Walewskiej:
Do rozliczenia powinny zostać dołączone faktury VAT związane z poniesionymi wydatkami. Na fakturach jako nabywca musi być wpisany Uniwersytet w Białymstoku:
Uniwersytet w Białymstoku
ul. Świerkowa 20B
15-328 Białystok
NIP: 542-23-83-747
Chęć wykorzystania godła Uniwersytetu wymaga pisemnej zgody Rektora, Zarządzenie nr 68 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 6 lipca 2021 r.: https://bip.uwb.edu.pl/uwb/akty-prawne-uwb/2021/zarzadzenia-rektora/16297,Zarzadzenie-nr-68-Rektora-Uniwersytetu-w-Bialymstoku-z-dnia-6-lipca-2021-r-w-spr.html
Zasady publikowania informacji na stronie internetowej i portalach społecznościowych przez pracowników Wydziału Prawa UwB
Zamieszczając informację na stronie internetowej Wydziału Prawa lub portalu społecznościowym pracownik powinien:
- wypełnić formularz publikacji informacji (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB") i przesłać go do działu promocji (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.);
- po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia od jego zakończenia przesłać do działu promocji relację (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB");
- formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać adres mailowy do kontaktu w domenie uwb.edu.pl;
- formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać teksty alternatywne do zdjęć i załączonych plików graficznych;
- w przypadku dołączenia do formularza publikacji innych plików, np. harmonogramu, biogramów ipt. należy dołączyć go w formie dostępnej cyfrowo (m.in. plik edytowalny lub format .pdf), nie może to być skan dokumentu lub obraz graficzny;
- wymiary grafiki głównej/plakatu dołączonego do formularza: 1200 x 500 px,
- chęć wydruku wszelkich dokumentów należy zgłosić wcześniej drogą mailową na adres: promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl (co najmniej 3 dni przed chęcią odbioru materiałów), informacje o druku powinny być kompletne, tzn. proszę podać ilość i format wydruku.
Dział promocji Wydziału Prawa UwB Magda Zaręba (promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl).
Do kontaktu należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego.
Formularz publikacji może zawierać jedynie adresy mailowe @uwb.edu.pl. Adresy prywatne lub z innej domeny nie będą akceptowane co oznacza, że formularz publikacji nie będzie akceptowany.
Kwestie organizacyjne:
- rezerwacja sali odbywa się u mgr Anny Dubrownik (a.dubrownik@uwb.edu.pl) lub mgr Anny Cechy (a.cecha@uwb.edu.pl);
- aktualizacji struktury i informacji o Katerze lub Kole Naukowym na stronie internetowej należy dokonywać w pracowni komputerowej, akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego);
- zapotrzebowanie na materiały biurowe oraz stoisko do rejestracji uczestników konferencji należy zgłaszać do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.); zapotrzebowanie należy zgłaszać poprzez kontakt mailowy;
- zapotrzebowanie na materiały promocyjne/konferencyjne należy zgłaszać do Promocji Wydziału Prawa UwB: Magda Zaręba promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl, co najmniej na 10 dni przed wydarzeniem;
- ewentualną prośbę o przygotowanie małego poczęstunku (kawa, herbata, ciastka, woda), można kierować do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.) – akceptowany jest jedynie kontakt mailowy;
- ewentualną prośbę o wykonie zdjęć można kierować do pracowni komputerowej – Pan Bartłomiej Gawron b.gawron@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.) – akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego);
- pracownia komputerowa oraz promocja Wydziału Prawa UwB nie odpowiadają za edycję plików tekstowych przygotowanych przez organizatora, nie tworzą również kreacji graficznych i formularzy rejestracji na wydarzenia organizatora.
Pakiet informacji oraz materiałów do publikacji lub druku należy przekazywać jak w punktach powyżej.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.