Zasady organizacji wydarzeń na Wydziale Prawa UwB
Wszystkie sprawy związane z działalnością kół naukowych i organizacji studenckich prowadzi koordynator mgr Adriana Głażewska.
Koła naukowe i organizacje studenckie powinny do koordynatora ds. organizacji studenckich i kół naukowych:
Do rozliczenia powinny zostać dołączone faktury VAT związane z poniesionymi wydatkami. Na fakturach jako nabywca musi być wpisany Uniwersytet w Białymstoku:
Uniwersytet w Białymstoku
ul. Świerkowa 20B
15-328 Białystok
NIP: 542-23-83-747
W przypadku zakupu nagród w konkursach, turniejach itp. konieczne jest odebranie od nagrodzonych osób pisemnego potwierdzenia otrzymania nagrody.
Szczegółowe informacje dotyczące pozyskiwania i rozliczania środków finansowych przeznaczonych na działalność studencką znajdują się pod adresem: www.uwb.edu.pl/pozyskiwanie-i-rozliczanie-srodkow-finansowych
W przypadku zmiany zarządu należy (obowiązkowo) złożyć pismo z informacją o takiej zmianie do koordynatora ds. organizacji studenckich i kół naukowych.
Koła naukowe i organizacje studenckie powinny do działu promocji Wydziału Prawa UwB:
1. Dokonać zgłoszenia wydarzenia celem zamieszczenia informacji o imprezie na stronie internetowej, portalach społecznościowych, rezerwacji gadżetów Wydziału Prawa (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp. ):
2. W celu uzyskania materiałów promocyjnych Wydziału Prawa w związku z organizowanym wydarzeniem, należy skierować podanie do Pana Dziekana z prośbą o udostępnienie określonej ilości materiałów promocyjnych (co najmniej na 10 dni przed wydarzeniem). Podanie należy złożyć w pok. 204 z jednoczesnym przesłaniem informacji mailowej do promocji Wydziału Prawa (promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl).
3. Po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia od jego zakończenia przesłać do działu promocji relację z imprezy (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB").
Dział promocji Wydziału Prawa UwB - Magda Zaręba (promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl).
Do kontaktu należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego.
4. Zapotrzebowanie na materiały biurowe oraz stoisko do rejestracji uczestników konferencji należy zgłaszać do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.); zapotrzebowanie należy zgłaszać poprzez kontakt mailowy;
Chęć wykorzystania godła Uniwersytetu wymaga pisemnej zgody Rektora, Zarządzenie nr 68 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 6 lipca 2021 r.: https://bip.uwb.edu.pl/uwb/akty-prawne-uwb/2021/zarzadzenia-rektora/16297,Zarzadzenie-nr-68-Rektora-Uniwersytetu-w-Bialymstoku-z-dnia-6-lipca-2021-r-w-spr.html
W celu aktualizacji struktury i informacji o Kole Naukowym lub organizacji studenckiej na stronie internetowej proszę kontaktować się z pracownią komputerową, Panem Arkadiuszem Zawadzkim: a.zawadzki@uwb.edu.pl.
W celu rozwieszenia plakatów w budynku Wydziału proszę zgłaszać się do Pani Administrator budynku: Anita Kozłowska, pok. 107. Plakaty proszę umieszczać w miejscach do tego przeznaczonych, m.in: tablice na półpiętrach, tablica na parterze lub w odpowiedniej gablocie. Należy pamiętać o usunięciu nieaktualnych plakatów.
Pakiet informacji oraz materiałów do publikacji lub druku należy przekazywać jak w punktach powyżej.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.