Studenci I roku
ADMINISTRACJA DRUGIEGO STOPNIA STUDIA STACJONARNE
Od dnia 4 marca do dnia 6 marca 2025 r. należy zarejestrować się na SPECJALIZACJĘ.
W roku akademickim 2025/2026 na II roku studiów studenci zobowiązani są do zaliczenia 5 przedmiotów w ramach wybranej (wyłącznie jednej) specjalizacji.
Rejestracji należy dokonać wyłącznie w systemie USOS Web poprzez zaznaczenie danej specjalizacji.
Specjalizacje do wyboru w roku akad.2025/2026
ADMINISTRACJA SAMORZĄDOWA:
1. Stanowienie prawa miejscowego
2. Współpraca samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi
3. Kontrola administracji samorządowej
4. Proces decyzyjny w administracji samorządowej
5. Praktyczne aspekty postępowania mediacyjnego w administracji samorządowej
ADMINISTRACJA RZĄDOWA:
1. Ustrój i funkcjonowanie administracji rządowej
2. Sądowa kontrola administracji
3. Służby zagraniczne
4. Dostęp do informacji publicznej
5. Praktyczne aspekty postępowania mediacyjnego w administracji rządowej
Nieprzekraczalny termin rejestracji do 6 marca 2025 r.
Studenci I roku
ADMINISTRACJA DRUGIEGO STOPNIA STUDIA STACJONARNE
Od dnia 4 marca do dnia 6 marca 2025 r. należy zarejestrować się na przedmioty do wyboru .
W roku akademickim 2025/2026 na II roku studiów studenci zobowiązani są do zaliczenia dwóch przedmiotów spośród niżej wymienionych 2 grup, po jednym z każdej grupy.
Rejestracji na wybrane przedmioty należy dokonać w systemie USOS Web.
Grupy przedmiotów do wyboru w roku akad.2025/2026
GRUPA 1
lub
GRUPA 2
lub
Nieprzekraczalny termin rejestracji do 6 marca 2025 r.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.