Organizacja konferencji krajowej na Wydziale Prawa UwB przebiega zgodnie z procedurą określoną poniżej:

  1. Z początkiem każdego roku akademickiego składne są informacje dotyczące zapotrzebowania na materiały konferencyjne na wydarzenia planowane przez Katedry na kolejny rok kalendarzowy. Należy dotrzymać terminu wskazanego przez UwB w stosownych wymogach, przesyłanych na Wydział i udostępnianych pracownikom (ustalanych na podstawie Zarządzenia 43 Rektora Uniwersytetu w Białymstoku).
  2. Organizator konferencji zakłada koszulkę, uzupełnia formularz zgłoszenia konferencji, zakłada sprawę, AKCEPTUJE i przesyła do akceptacji Dziekana/Dyrektora. Dziekan/Dyrektor AKCEPTUJE zgłoszenie i przekazuje do sekretariatu dziekana/dyrektora. Sekretariat dziekana/dyrektora PRZEKAZUJE koszulkę do Działu Nauki.
    - Uzupełniony formularz zgłoszenia wydarzenia należy złożyć na wstępnym etapie organizacyjnym, zanim rozesłane zostaną zaproszenia do uczestników a najpóźniej na 3 tygodnie przed planowanym terminem wydarzenia, dotyczy to zarówno  konferencji finansowanych z wpłat uczestników, ze środków sponsorów, jak i środków katedralnych.

    - Jeśli organizowana konferencja w całości lub w części finansowana jest ze środków katedralnych, organizator konferencji powinien złożyć podanie o wykorzystanie środków katedralnych w wersji papierowej ( wraz z akceptacją Kierownika Katedry) do Sekretariatu Dziekana, do Mileny Sokołowskiej- Walewskiej.
    - Jeśli zgłoszenie wymaga poprawy, Dział Nauki przekazuje koszulkę organizatorowi konferencji z instrukcją co należy poprawić/ zmienić. Organizator konferencji poprawia informacje w zgłoszeniu, AKCEPTUJE zmienione zgłoszenie i PRZEKAZUJE dalej j.w. (Dziekan/Dyrektor → sekretariat → Dział Nauki)

  3. Rezerwacja sali odbywa się u mgr Anny Dubrownik (a.dubrownik@uwb.edu.pl) lub mgr Anny Cechy (a.cecha@uwb.edu.pl);
  4. W ciągu 4 tygodni od zakończenia konferencji należy dokonać jej rozliczenia. W tym celu organizator konferencji zakłada koszulkę, uzupełnia formularz rozliczenia konferencji, AKCEPTUJE i przesyła do akceptacji Dziekana/Dyrektora. Dziekan/Dyrektor AKCPETUJE rozliczenie i PRZEKAZUJE do sekretariatu dziekana/dyrektora. Sekretariat dziekana/dyrektora PRZEKAZUJE koszulkę do Działu Księgowego. Dział Księgowy łączy koszulkę ze sprawą.
  5. W ciągu tygodnia od terminu odbycia się konferencji należy przesłać do działu promocji Wydziału Prawa (promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl) formularz publikacji - w celu umieszczenia relacji z wydarzenia (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego).
  6. Zapotrzebowanie na materiały biurowe oraz stoisko do rejestracji uczestników konferencji należy zgłaszać do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.); zapotrzebowanie należy zgłaszać poprzez kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego).
  7. Zapotrzebowanie na materiały promocyjne/konferencyjne należy zgłaszać do Promocji Wydziału Prawa UwB: Magda Zaręba promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl, co najmniej na 10 dni przed wydarzeniem.
  8. Ewentualną prośbę o przygotowanie małego poczęstunku (kawa, herbata, ciastka, woda) można kierować do Administratora Budynku - Pani Anity Kozłowskiej: a.kozlowska@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.) – akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego).
  9. Ewentualną prośbę o wykonie zdjęć można kierować do pracowni komputerowej – Pan Bartłomiej Gawron gawron@uwb.edu.pl (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.) – akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego).

  1. Aktualizacji struktury i informacji o Katerze lub Kole Naukowym na stronie internetowej należy dokonywać w pracowni komputerowej, akceptowany jest jedynie kontakt mailowy (należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego)
  2. Pracownia komputerowa oraz promocja Wydziału Prawa UwB nie odpowiadają za edycję plików tekstowych przygotowanych przez organizatora, nie tworzą również kreacji graficznych i formularzy rejestracji na wydarzenia organizatora.
  3. Pakiet informacji oraz materiałów do publikacji lub druku należy przekazywać jak w punktach powyżej.

Zasady publikowania informacji na stronie internetowej i portalach społecznościowych przez pracowników Wydziału Prawa UwB

Zamieszczając informację na stronie internetowej Wydziału Prawa lub portalu społecznościowym pracownik powinien:

- wypełnić formularz publikacji informacji (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB") i przesłać go do działu promocji (nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia wydarzenia, spotkania itp.);

- po zorganizowanym wydarzeniu w ciągu tygodnia od jego zakończenia przesłać do działu promocji relację (plik "Formularz publikacji informacji na stronie internetowej Wydziału Prawa UwB");

- formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać adres mailowy do kontaktu w domenie uwb.edu.pl;

- formularz publikacji na stronę i media społecznościowe musi zawierać teksty alternatywne do zdjęć i załączonych plików graficznych;

- w przypadku dołączenia do formularza publikacji innych plików, np. harmonogramu, biogramów ipt. należy dołączyć go w formie dostępnej cyfrowo (m.in. plik edytowalny lub format .pdf), nie może to być skan dokumentu lub obraz graficzny;

- wymiary grafiki głównej/plakatu dołączonego do formularza: 1200 x 500 px,

- chęć wydruku wszelkich dokumentów należy zgłosić wcześniej drogą mailową na adres: promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl (co najmniej 3 dni przed chęcią odbioru materiałów), informacje o druku powinny być kompletne, tzn. proszę podać ilość i format wydruku.

Dział promocji Wydziału Prawa UwB Magda Zaręba (promocja.wydzialu.prawa@uwb.edu.pl).

Do kontaktu należy używać jedynie oficjalnego konta uniwersyteckiego.


Pakiet informacji oraz materiałów do publikacji lub druku należy przekazywać jak w punktach powyżej.

Pliki do pobrania

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.